Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Méricskélés

2010.05.21. 14:44 - Timinnyó

Jobb híreim vannak.

Hétfőn, azaz 4 napja voltunk doktornéninél, épp május 17.-én, azaz Timike pont 3 hónapos mérésen és szurin esett át.
A súlya 5,53 kg, a hossza 61 cm, és minden oké vele. Én az eddigiekhez kicsit kevésnek találtam a hízást, eddig mindig 700 g fölött volt, de a védőnő megnyugtatott, hogy nagyon szép egyenletesen fejlődik, nincs semmi gáz.
Annyira azért én sem estem kétségbe, mert Timike vidám, kiegyensúlyozott baba, nem sír sokat, jól alszik, tehát nem gondolom hogy éhezne.
Kapott egy szurit is, már előre sajnáltam, de nem volt miért, mert egyáltalán nem sírt most. Szerintem annyira figyelte mi történik körülötte, hogy észre sem vette mikor megbökték.
Fájdalomdíjként kapott babateát hazafelé. Jó hogy csak 4 hónapos kortól írják, de szerintem amennyit iszik (kb 10 ml 3 nap alatt) ez nem lesz probléma. Arra gondoltam hátha szívesebben iszik valami ízeset, mert a síma vizet utálja. Őszintén szólva ebből sem igazán akar többet inni, mint utóbb kiderült.
A mérés+szuri napján délután mentünk csípő szűrésre. Mondtam a doktornőnek, hogy a gyererkorvos, mindig ondja hogy Timikének laza kicsit a csípője. Ő nem értette miért mondja, mikor nincs is semmi baja. Ezt az uh is megerősítette. Minden rendben van a kiscsaj csípőjével. A kis fejével viszont nem biztos, mert ezt a vizsgálatot, ahol semmi szúrás meg fájdalmas dolog nem volt végig ordította, azután hogy a szurinál egyáltalán nem sírt. Hááát nem tudom...
Estére persze megint megérkezett a hőemelkedés. Bár állítólag csak 38,5 felett kéne kúpozni, én azért lefekvés előtt 38,2-nél beadtam neki egy fél kúpot éjszakára, biztos ami biztos alapon. Másnap már nem is volt semmi baj, csak a szokásos 2 nap nyügin kellett túl lenni.
Ma volt a védőnő. Továbbra sem mondott több értelmeset mint eddig. Újra rákérdeztem a súlygyarapodásra, hogy nem kevés-e. Azt mondta hogy eddig kényeztetett el minket kicsit Timike a fejlődésével, mert a normálhoz képest többet hízott, de a 30-40 dekás hízás havonta az átlag.
Arra kérdeztem még rá vajon mit jelenthet a rengeteg nyálazás, és az hogy a baba tömködi az öklét a szájába. Sejtettem a választ: fogzás... Kell neki vennem lehűthetős rágókát. Készülök lelkileg a fogzás nyügire.
Hétköznapjaink mostanában elég uncsin teltek, mert tök szar idő volt. Még kimozdulni sem tudtunk. A pénzhiány sem segít, mert még mindig nem kaptam TGYÁS-t. Múlt hét előtti héten beküldtem anyummal a papírokat, mert úgy nem működött a dolog hogy a cég könyvelője intézi. Elfelejtette, aztán kiderült hogy az OEP-nek nem jó a hivatalos iratok másolata, ők eredetit kérnek, én viszont nem akartam kiadni a kezemből a gyerek papírjait. Végül az lett a megoldás, hogy elkértem a könyvelőtől a papírokat, hozzátettem az iratokat, és anyu bevitte sezmélyesen. Mostmár csak várnom kell. Sajna ez alatt a 3 hónap alatt nem jöttünk ki egy fizuból, így ha egyben megkapok most 3 hónapot, az csak arra lesz elég hogy hirtelen kihúzzon a legmélyebb kakiból, de amiben reménykedtem: hogy talán idén eljutunk legalább a Balcsiig egy hosszú hétvégére, arra már nem fogja futni. Szomorú vagyok. :(
Azért ilyen könnyen nem adtam fel. :) Hosszú még a nyár... hátha... Timicsinek mindenesetre rendelek egy szupi úszógumit amint lesz miből. ;)
Jaj azt el is felejtettem írni még régebben, hogy május 3.-án megvolt Timike első névnapja. Kapott egy csomó harisnyát, szép nyári cuccokat, meg pár játékot is. A szép piros ruhás képek aznap készültek. :)

Képek:  





































 








































 

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr522020811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása