Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Az első riadalom

2010.06.25. 15:16 - Timinnyó

Megint rég írtam. Hihetetlen hogy mióta itthon vagyok úgy érzem semmire nincs időm...
Majdnem két hete voltunk a 4 hónapos oltáson és méricskélésen.
Timi babám júni 14.-én volt 5,92 kg és 63,5 cm. Szépen egyenletesen fejlődik, minden rendben van vele. A doktornénink persze talált bibit. Közölte hogy hall egy kis járuléks szívzörejt, ezért beutalt kardiológiai kivizsgálsra. tegnap hívtam a Madarász utcai Gyermekkórházat, júli 9.-re kaptunk időpontot. Nem nagyon aggódom hogy mi lesz, mert a doktornő meg mindenki mondta hogy ez sok gyereknél van, és általában kinövik, csak a biztonság kedvéért utalt be. Mellesleg a doktornéninknek- aki kb 90 és a halál között van, nekem és Janinak is ő volt a gyerekdokink- van néhaány megrögzött rigolyája, többek között ez is.
Most két szurit kapott a kis hősöm. Akart volna sírni, de csírájában elfojtottam a próbálkozását. Gyorsan fölkaptam és megölelgettem, megpuszilgattam, így úgy döntött nincs értelme kiabálni.
Most kivételesen nem lett lázas estére, egy kis hőemelkedéssel és két nap nyügivel megúsztuk. 
A szurikat hétfőn kapta meg. Péneteken reggel nagyon melegnek éreztem a kis testét. Gyors hőmérés szerint 38,7 volt a láza. Agyaltunk egy darabig Janival hogy ez vajon csak az oltások hatása, vagy valami más. én hajlamos lettem volna a szurikra fogni, de végül arra jutottunk, hogy felhívjuk a dokinénit. 3/4-10 kor telefonáltunk, a válasza az volt, hogy ez nem az oltás, ez betegség. 10-ig rendel, vigyük le a gyereket.
Ilyen gyorsan még sosem készültünk össze. 9: 58-kor értünk a rendelőbe. Persze sorra csak kb negyed óra múlva. 
Amint oda jutott a vizsgálat hogy nyirokcsomó tapogatás az én kis betgem azonnal fájdalmas sírással reagált. Kiderült hogy piros a kis torka, és ez a gyulladás húzódhatott rá a nyirokcsomóira és a fülére. A Kicsikémnek még a szopizás is fájhatott. :(
Felírt neki a doki antibiotikumot, orrcseppet és orrsprayt, valamint a lelkünkre kötötte hogy hétfőn vigyük el a fül orr gégészetre, és hogy annyira csúnya a füle, hogy szerinte fel kell majd szúrni.
A szívünk szakadt meg hogy beteg szegény Timikénk. El sem tudom képzelni mit érezhetnek azok a szülők akiknél valami komoly baja van a gyereknek. 
Kiderült hogy Timicsi nem zűrös beteg. Nem sírt, nem nyüszögött, csak aludt jóformán egész nap. Raktam a fülére meleg sót, napjában többször is. ehhez az egyik sapkájára egy zsebet kellett varnom, és abba tettem a meleg sóval töltött zoknit. Vasárnapra már sokkal jobban volt. Visszatért az én mosolygós vidám kislányom. :)
Hétfőn a fül orr gégészetre nem mertem egyedül menni. jani szabit vett ki, mert közöltem vele hogy ha föl kell szúrni a gyerek fülét abba én belepusztulok. Jöjjön velünk.
Soron kívül behívtak minket, megnézte a doki Timcsi fülecskéit, és közölte hogy mindkettő szép tiszta. Nagyon megkönnyebbültünk.
Már túl vagyunk az antibiotikum kúrán, és úgy látom a betegségen is. 
Ennek örömére Kisasszony megtanult sikongatni. :) Kismacska hangon beszélget amikor jó kedve van, és ezzel nagy vidámságot okoz nekem és az apukájának is.
Forgolódni viszont nem igen akaródzik neki. Amit írtam régebben, hogy húha megfordult, na az most úgy tűnik csak a véletlen műve lehetett. Most ha hasra rakom emelgeti magát, de ha elfárad nem próbál megfordulni, hanem addig magyaráz, amíg meg nem fodrdítom! Remélem csak kicsit lusti. Az az egy zavar hogy hason, amikor kinyomja magát furcsán kifordítja a kezeit.
Hétfőn kell visszamennünk a doktornénihez megmutatni meggyógyult e a lány, akkor majd elmondom ezt a kéz dolgot is, és ha Timcsi is akarja akkor meg is mutatjuk.
Mostanában nincs nagyon meleg és az eső is kicsit kevesebbet esik, így sokat sétálunk, és már lement rólam 2 kiló az elmúlt 2 hétben, így lelkes vagyok. 
Képek majd...
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr842109649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása