Szétcsúszva

2010.08.04. 17:35 - Timinnyó

Nagyon szét vagyok hullva mostanában.
Apu állapota sajnos romlott. Kb egy hónapja nagyon megfájdult a háta. Kiderült, hogy összeroppant az egyik gerinc csigolyája, egy pedig összenyomódott. A vizsgálat talált még egy áttétet a tüdejében és egyet a májában. A gerinc problémát is minden bizonnyal csont áttét okozza. Ezek nagyon nem jó hírek sajnos. Apunak a gerince miatt feküdnie kell, és megint fogyni kezdett. Csak 59 kiló, pedig fénykorában 81 volt.
Most kórházban van, a kezelőorvosa csonterősítő infuzió kúrát javasolt, és lehet kap egy kis kemot vagy sugarat is, de nagyon le van gyengülve, félek az sem tenne túl jót neki ha megint lebombáznák ezekkel a durva kezelésekkel.
Timkével nagyon sokat voltunk Apunál mostanában. Próbálok minél több időt vele tölteni. Ő nem tudja mi a baja. Úgy tudja a kezelések mellékhatásaként csontritkulása lett, és töretlenül bízik a gyógyulásban.
Közben persze az élet nem állt meg. Timikével 2 hete voltunk dokinál, és megint akadt izgulnivaló, mivel "csak" 6160 g volt, és az előző (egy hónappal ezelőtti) méréshez képest csak 28 dekát hízott. Ezért orvosi javaslatra mostmár többször kap érdekesebb kajákat is, mint az anyatej. Kezdetben délben evett almát, barackot, banánt, sütőtöktöt, répát és ezek kombinációit. Vagy házi anya csinálta kaját kap, vagy bébiételt. Mostanában már délután is reszelek neki egy kis gyümit. Ma kapott először tejberizspépet uzsira, azt is nagyon szereti. Estére pedig kap 50 ml tápszert pótlásnak a cici mellé.
Egyelőre még nem váltottuk még ki egyik kaját sem, de a héten szerintem meglesz az is, mert a hajnali kaja után reggel alig cicizik. Így most megpróbálom majd későbbre hozni kicsit az első kaját, ami most reggel 5-kor van. Pl 6-ra. És 9 körül fog kapni egy kis gyümit vagy tejpépet, cicit nem.
Az új étrend megtette hatását, mert kíváncsiságból a héten voltunk méreckedni, és 2 hét alatt 20 dekát hízott Timcsike. Most 6360 g és 64 centi. Az előirányzat 40 deka egy hónapra, így hozzuk a szintet.
Nagy projekt közeledik, mert aug. 15.-én keresztelőt tartunk. Ugyanott lesz, ahol nekem meg hugomnak volt, itt a közeli katolikus templomban. Hugi lesz a keresztanya, Jani öccse meg a keresztapa, és Hugiéknál lesz utána a buli. Izgi. Pörit főzünk bográcsban, meg én bevállaltam hogy sütök pogit, anyu emlegetett szendvicseket, és remélem anyósom meg keresztanyám is hoz valamit.
Ha minden jól megy Timcsi kap egy fülbevalót a keresztanyjától. Anyóséktól jó lenne egy etetőszék, én pedig egy új szupi játékkal szeretném meglepni Timcsit. Kinéztem egy szimpi játékot, de újonnan nincs keret rá. Használtan viszont meg tudnám venni, így szerintem az lesz.
Mindezek mellett tegnap volt a legkirályabb napom. Kíváncsiságból csináltam reggel egy terhességi tesztet. Szinte azonnal pozitív lett. Lehidaltam. Remegtem, mint a kocsonya, gyoran elrongyoltam DM-be újabb tesztekért. Hazaérve mártottam is egy másik fajtát. Na az már tök negatív volt. Ezen a "biztos" eredményen felbuzdulva nem is mondtam senkinek egy szót sem. Gondoltam majd a ma reggeli eldönti a kérdést. Eldöntötte: negatív. Gondoltam nem kell ezt tudnia Janinak, de délután lebuktam, mert felfedezte mire kerestem rá a neten, és kombinált. Megegyeztünk, hogy tünetek nélkül, szoptatás alatt, úgy hogy még meg sem jött, és 36,7-es ébredési hővel nem sok kérdés maradt, de max egy-két hét múlva tesztelek még egyet. Bár szerintem nem fogok.
Timike mozgásfejlődése most stagnál. Még mindig nem fordul a hátáról a hasára, pedig ha segítek alig kell hozzányúlnom és sikerül, de magától nem. Foga még nincs, csak mindent rág, és a nyála folyik.
Ma kapott egy fogós csőrös poharat, most azzal gyakorol lelkesen. Még jó hogy csöpögésmentes, mert már úszna a teában. :)
Megyek is mert nyüszít. Viszem magammal a fürdőbe, mert mostanában imádja figyelni ahogy fürdök, főleg ha buborékokat is fújok neki.

Új képeim nincsnek még a szgépen. Majd legközelebb...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr242198955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása