Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Leszek-e anya 3. :)

2011.06.24. 17:19 - Timinnyó

Igeeen, már megint! Januárban volt a missed ab, áprilisban jött meg először, majd kettőt mensiztem, és a harmadik már nem jött. :)
Éreztem én valamit, hogy most összehozzuk, már 7 dpo-tól teszteltem, de igazán én sem bíztam benne. 10 dpo-n még a 10-es teszt is tök negatív lett, gondoltam akkor ennyi. Erre 11 dpo-n nem csak a 10-es, de a 25-ös teszt is szépen becsíkosodott. Most nem esett le annyira az állam, mint múltkor. Janinak el sem mondtam. gondoltam majd az első uh után ráér megtudni. 
Teszteltem kitartóan tovább 16 dpo-ig, szépen erősödtek a tesztek (képek lejjebb). A hőm is az egekben mozgott, de elhinni nem mertem.
Felhívtam a dokimat is, aki persze most van szabin, így elhatároztam, hogy elmegyek valahova egy uh-ra.
Közben vettem terhes vitamint. Ez lett a vesztem, ugyanis Jani a táskám alján, egy zacsiba csomagolva is kiszúrta. Tuti egy nyomozó veszett el benne. Kénytelen voltam bevallani neki a dolgot, eddig úgy terveztem, hogy a házassági évfordulónkon mondom el, úgyis vacsit tervezünk, milyen romantikus lenne. Hát nem így lett.
Egy barátnőm ajánlott itt Fóton egy dokit, aki az sztk-ban rendel, így ma elmentem.
11 mm-es petezsákot láttunk, szikhólyaggal, tehát már jobb, mint az előző babánál volt.
Timivel 6 hetesen volt 14,3 mm a petezsák. Most mensi szerint is még csak 5+6 vagyok, de mivel később volt pé-m, így az én számításom szerint csak 5+2.
Hétfőn kell hívnom Patkós dokit, jövő héten uh a Klinikán, ahol már remélem lesz embrió és szívverés is.
Ha ez összejön lesz egy újabb februári babám, 2 év korkülönbséggel. Ez szerintem egész ideális lenne.
Volt más is, amin aggódtam, ugyanis kb 3 hete felhívott az unokatesóm, akiknek lehet már itt is szurkoltam. Nem jön náluk a baba, az unokatesóm (lány), sok nőgyógyászati betegséggel küzdött. Mostanra csak fél petefészke van, és gondok vannak a hormonjaival is, mivel a pajzsmirigye nem működik megfelelően.
Nemrég kezdtek a BMC-ben, a Kaáliban már volt egy sikertelen stimulációja. Azért hívott fel, mert a kivizsgálások azt az eredményt hozták, hogy nem lehet őt stimulálni a hormon gondok miatt, így csak donor petesejttel lehet babájuk.
Ők rám gondoltak, mint donor, és én ezt megtiszteltetésnek vettem. Természetesen igent mondtam, Jani is egyből áldását adta. Erre két hét múlva kiderült, hogy kb a telefonbeszélgetés előtti vagy utáni pár napban összehoztunk egy babát. Ma beszéltem szegénnyel, és elmondtam neki a hírt. Attól féltem összeomlik, bár lehet hogy tényleg ez történt csak nem a telefonban. Nagyon aranyos volt, azt mondta hogy szorít hogy minden rendben legyen, és hogy ne legyen lelkiismeret furdalásom, ami pedig volt és van is. Pedig tudom hogy nem tehetek róla, de sajnos sejtem mit érezhet.
Azért imádkozom, hogy legyen ez egy égi jel, vagy a sors keze, és amíg én babát várok, nekik is jöjjön össze spontán. Igazi csoda lenne.
És ki ne hagyjam szívem csücskét Timikét. Imádnivaló. nagyon sok mindent mond már. A kedvencem most, mikor azt mondja hogy Eperke. :) Mindenkit szeret, mamákkal jól elvan. kedvence a papa, mert ő viszi a seggét autóval. Apjával még mindig szerelem van.
Kapott két hete két szurit. 10 napra rá (ennél így van) belázasodott. 39 fölötti láza volt szegénykémnak. Nagyon megijedtünk, pedig én számítottam rá. Volt hűtőfürdő, borogatás, meg persze kúp. Másnap még volt egy kis láza, de harmadnapra túl volt rajta.
Meg is mérték. 10,4 kg, és 79 centis nagylány.

11 dpo










12 dpo










13 dpo










15 dpo










10-es tesztek 10-11-12-13 dpo










felsők 10-esek, alsók 25-ösök
 









Az első kép Nokedliről
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr853011846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása