Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Nem vagyok egyszerű eset

2009.06.03. 22:32 - Timinnyó

Ma ismét a BMC-ben kezdtem a napomat. Újabb vérvétel, majd újabb uh.
Végre megmozdultak a tüszőim, a legnagyobbak 19 mm-sek lettek mára. Tegnap még 16-os volt a legnagyobb. A nyálkahártyám viszont megint egy mm-rel kevesebb. Ha ez lehetséges. Tegnapelőtt még 15 mm-t mért a doki, ma már csak 12-t. Érdekes.
Az uh már kicsit fájdalmas ennyi tüszővel, de összeszorítottam a fogamat.
A véreredmény megérkezése utáni beszélgetés volt ma igazán érdekes. Ennyit még együttvéve nem beszéltem a dokival, mióta oda járok, mint ma. Ugyanis, kicsit lassabban reagáltam a hormonokra, mint ideális lett volna, éppen ezért úgy tűnik, hogy a pénteki leszívás kicsit korai, a hétfői meg kicsit kései lenne. Tehát két lehetőséget vázolt fel a doki. Vagy kissebb hormonadagokkal kihúzzuk hétfőig, így viszont benne van a pakilban a hiperstimuláció lehetősége, ami mindenféle kellemetlenséggel járna. Ha viszont pénteken lesz, nem fognak tudni sok érett petesejtet leszívni. Tanakodott a doki rendesen hogy mi legyen, végül mikor közölte hogyha várunk hétfőig lehet hogy annyira az egekbe szökik a hormonszintem, hogy nem csinálják meg a leszívást, hanem megy a levesbe ez a ciklus. Na itt én is beleszóltam a tanakodásba, hogy bármit bevállalok, de ezt az egyet nem szeretném.
Itt feltette a nagy kérdést az orvos: "Végülis, egy gyereket akar ugye?"
Mondtam hogy nekem annyi teljesen jó lenne. Így megszületett a döntés. Nem kell nekünk 10 petesejt, elég lesz annyi amennyi péntekre összejön.
Szerencsére vittem magammal a tegnap kiváltott stimuszuri másik felét, így azt egyből be kellett adatnom bent, valamint ki kellett váltanom még egy Ovitrellet, ami majd megérleli a petéimet. Mivel a dokinak konzultációra volt szüksége, így még vissza kellett telefonálnom. Már hazaértem mire harmadszor sem sikerült elérnem telefonon az orvosomat, de az asszisztens megígérte hogy visszahívnak. 10 perc múlva a doki hívott személyesen. Este fél 12-kor (azaz bő egy óra múlva) kell beadnom mind a két szurit. És azt már bent megbeszéltük, hogy az orvosom nem lesz bent pénteken. Most a telefonba közölte, hogy az intézet legfiatalabb doktornője helyettesítené (itt már kicsit elkenődtem), DE mivel két orvos is konferencián lesz és a doktornőnek nagyon sok beavatkozás jutott arra a napra, így engem a főorvos úrnak adott át. Hát hihetlen! A legjobban így is a saját orvosomnak örülnék, de mivel ő nem lesz, ennél jobb kezekbe aligha kerülhettem volna.
Így kicsit elnenődve értem haza emiatt a mizéria miatt, de most valahogy úgy érzem megint sodornak magukkal az események, és azt hiszem a jó irányba haladok. Nem alakul minden úgy ahogy elképzeltem, de továbbra is hiszek benne hogy nem lesz baj.
lvégre nem gyűjtögetni akarom a petéket, nekem az is teljesen tuti ha kettő érettet leszívnak, azok szépen megtermékenyülnek, megtapadnak, (de legalább az egyik), és anyuka leszek. Azért biztosan nem fogok sírni hogy nem marad lefagyasztva embriónk.
Tehát holnapután leszívás...

 

Gyógyszereim:

1. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
2. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
3. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
4. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
5. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
6. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
7. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
8. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
9. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
10. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
11. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
12. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
13. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
14. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 150 NE
15. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 150 NE
16. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 150 NE
17. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 112,5 NE
18. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 150 NE + Luveris 75 NE + Gynazol hüvelykrém
19. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 150 NE + Luveris 75 NE
20. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 150 NE + Luveris 75 NE
21. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj + GONAL-F 150 NE + Luveris 75 NE
22. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj + GONAL-F 150 NE + Luveris 75 NE
23. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj + GONAL-F 150 N + 2 x Ovitrelle 250 ug/0,5 ml inj




 

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr421162381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása