Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Egy Kis Élet

2009.07.03. 18:53 - Timinnyó

Hihetetlen de igaz!!!
Ma megvolt az első ultrahang, és ott van!
Az mi kis Nyunyókánk egy 14 mm-es petezsákban lakik, pulzál, és jó helyen van. Hihetetlen érzés hogy egy másfél centis kis valami van bennem, de nagyon jó! Kezdem elhinni!
Ő az:
Hogy mit kell nézni pontosan az én sem tudom, de a lényeg hogy ez az első kép a gyerekünkről. az részletkérdés hogy hol van rajta a gyerek :D
A doki ma is a szívbajt hozta rám. Kb egy percig nem nyilatkozott semmit, csak nézegetett az uh-val. Már a rosszullét kerülgetett hogy tán nem találja vagy mi van? Én közben néztem a monitort a fejem mellett és, azon agyaltam hogy pedig én mintha látnék valamit.
Nagy nehezen aztán rákérdezett az asszisztensnőnél hogy mondhatja az adatokat.
Azzal kezdte hogy 14 mm-es petezsák... itt már egy kisebb kő leesett a szívemről, és végre újra vettem levegőt. A végén amikor mondta hogy pulzál, már egy halvány mosolyt is megengedtem.
A progeszteron injekciókat folytatnom kell a következő uh-ig mindenképp. Az jövő hét utáni hét csütörtökön lesz.
Ha mindent rendben talál akkor, és lesz szívhang, akkor el is enged. Búcsút mondunk egy jó időre a Meddőségi Cenrtumnak. De örök hálám velük marad az idők végezetig.
Nekik köszönhetem hogy most egy Kis Élet fejlődik bennem!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr911225031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása