Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Halkan örülünk

2009.06.17. 09:47 - Timinnyó

Ma nem hazudtolva meg magam megint teszteléssel kezdtem a napot.
Íme az eredmények, merthogy ugye a véletlenre nem bízzuk a tesztelést, ugyanis azon "szerencsések" közé tartozom, akinek volt már tévesen pozitív tesztje:

Nem tudom képen mennyi látszik, én mindenesetre itt magam mellett 3 tökéletesen pozitív tesztet látok. Ráadásul a vékonyabb tesztcsík ugyanaz a fajta ami eddig nem akart erősödni. Hát most igen...
Egyszerre sírtam és nevettem amikor elkezdtek előjönni a csíkocskák, de egyben rettenesen félek is, mert ha ezután azt mondja a doki pénteken hogy nem sikerült, én tuti ott helyben összeomlok.
De miért mondaná azt? ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr831190384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása