Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

A kezdetek

2009.04.24. 13:41 - Timinnyó

Hol is kezdjem... Kezdem a legelejéről.
2007 június 23.-án 26 évesen mentem hozzá szeretett férjemhez Janihoz, és mint minden boldog friss házas, tervekkel teli indultunk a jövőbe.
Kiélvezük az utolsó nyarat kettesben és szeptemberben úgy döntöttünk, jöhet a kis trónörökös. Belevágtunk a babaprojektbe. Eltelt 1 hónap: sebaj, 2 hónap: uggyan már, majd legközelebb, 3 hónap: húzzunk bele, 4 hónap: ez lesz a tuti, 5 hónap: tán valami gáz van..., 6 hónap: irány a doki...
Fél év után mentem el először ,meglátogatni a nőgyógyászomat. Rákszűrés, chlamidia negatív, látszólag minden rendben volt így azzal bocsájtott utamra, hogy ügyesen próbálkozzunk tovább. Követve utasításait további 6 hónap "ügyesen próbálkozás" következett a legkissebb siker nélkül. Közben megtanultam, hogyan kell hőmérőzni, lh tesztelni, megittam mindent amit az interneten találtam és azt írták segíthet. Testem minden apró jelzését megtanultam megfigyelni és értékelni. És csatlakoztam néhány fórumhoz a témában. Jóbarátaim lettek az új virtuális sorstársaim és sokat segítettek ebben a cseppet sem könnyű fél évben. (És utána is) Közben körülöttem sorban estek teherbe barátnők családtagok, ismerősök, és én éjszakákat sírtam át mikor nekem meg már megint, és már megint megjött.
Mivel eredmény nem volt 2008 augusztusában visszamentem a dokihoz. Nekem csinált egy 20. napi hormon vérvételt, és javasolta hogy a férjem is menjen el egy spermavizsgálatra. Augusztus utolsó napjaira kaptunk időpontot a spermavizsgálatra. Kicsit benne volt szegény Janiban a drukk hogy egy "csészébe" kell mintát adni, de sikerült! Fél óra múlva meg is volt az eredmény... hidegzuhany! Nem lett jó. Se számszerűleg, se mozgásilag, nem voltak megfeleőek a spermiumok, és ráadásként tele volt a minta gyulladásos elemekkel és törmelékkel. Azt javasolták keressünk fel egy urológust. Össze voltunk törve.Jani a struccpolitikát választotta , én szerettem volna beszélni róla, így szinte állandósultak a veszekedések. 2 hét után Jani rávette magát hogy elmenjen urológushoz, túlélte a prosztatavizsgálatot, de semmit nem találtak nála. Arra is sikerült rábeszélnem, hogy szedje be az összes csodaszert amiket a neten talált információk alapján "kiírtam" neki. Az én hormoneredményem is megérkezett. Teljesen jó lett.
Közben közeledtek az ünnepek, ezért úgy döntöttünk januárig már nem megyünk vissza orvoshoz. Januárban újabb vizsgálat Janinál, változás szinte semmi. Nekiálltam egy új andrológus-urológust keresni, találtam is, és a vitt eredmények alapján 30 napos antibiotikum kúra kezdődött Janinál. Bár a kúra utáni otthonról bevitt minta sérült, így nem nagyon lehetett értékelni, de a tenyésztés szerencsére negatív lett.
Csakhogy mindeközben szépen telt múlt az idő, és bennem egyre jobban érlelődött a gondolat hogy sajna be kell látnom, igenis meddőségi problémánk van, és ha az ember meddő hova megy? Meddőségi központba. Tehát minden bátorságomat összeszedve bejelentkeztem a Budai Meddőségi Centrumba (BMC).
Március 4.-én voltunk az első megbeszélésen.
Ma április 24.-e van, és túl vagyunk szinte az összes alap vizsgálaton. Rám vár jövő héten április 30.-án egy HSG (petevezeték átjárhatósági vizsgálat), majd megbeszéljük a dokival az eredményeket és ha minden jól megy kb. egy hónap múlva indul az első inszemináció.
Jobb helyre nem is kerülhettünk volna. Másfél év kellett hogy végre egy olyan helyre jussunk ahol haladunk. Család szeretnénk lenni, nem baj ha inszemmel vagy lombikkal de szülők akarunk lenni. Anya és Apa!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr981083887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása