Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Kezdődik a lombik

2009.05.13. 16:13 - Timinnyó

Az elmúlt napokban szépen megoldódott anyaprobléma. Ő hülyén reagált, én meg túlreagáltam a reakcióját. De mostmár érdeklődik, és én örülök hogy tévedtem, és hogy mellettem lesz a következő hetekben.
És akkor most a lényegre térek. Tegnap volt a long protokoll első napja. Délután mentünk be BMC-be. Most csak kb. 1 órát vártunk. A doki nem igazán emlékezett rá, de hamar sikerült rábeszélnünk az asszisztensnője aktív közreműködésével (örök hála neki hogy eszébe jutott miről beszéltünk múlt héten), hogy nem kell még egy spermavizsgálat és kezdjük a lombikot. Közöte hogy enyhe PCO-m van így eszerint fognak stimulálni. A részletekbe nem igazán bonyolódott bele, így úgy tűnik sosem tudom meg mit takar az enyhe PCO. Na mindegy... Kaptunk egy rakás receptet, és utunkra bocsátott Dr. Ház. Áttelepedhettünk a Főorvos irodájába a lombiktájékoztatóra. Sok újat nem tudtam meg, de azért jó hogy van ilyen.
Ezután irány a gyógyszertár. A kórház patikájában otthagytunk 28.000 Ft-ot, de persze pont az amit tegnap kellett elkezdenem nem volt. Sebaj, teljes gőzzel át a Délihez a nagy gyógyszertárba. Nagy megkönnyebbülés volt hogy ott volt, aztán nagy érvágás, hogy csak 7 db-os kiszerelésben 28 db-os helyett, és ha abból veszünk 4-et úgy persze nem kicsit ráfizetés. De mivel mindkét helyen felhívták a figyelmünket hogy ez a szuri hiánycikk, mit tehettünk...?
hazafelé már annyi volt az új infó hogy alig beszéltünk. Hazaérve miért ne épp kitalálták 2 gyermekes barátaink hogy találkoznunk kell feltétlenül. Elmonduk a lombikot. Valahogy ilyenkor mindig enyhe zavart érzek a levegőben. Mintha ők szégyelnék magukat, pedig engem egyáltalán nem zavar hogy nekik van, csak én is szeretnék. Ennyi...
Valahogy végül csak sikerült hazavergődni, szuri hűtőből ki, és vártunk. Egész erősnek éreztem magam 10 perc elteltével. Szépen kicsomagoltam a tűt, szakszerűen kézbe fogtam, ráirányítottam a hasamra, ééés. Nem ment. Ciki, nem ciki, nem bírtam megdöfni magam. Végül Jani igazi hőshöz illően beadta. Rettentő büszke voltam rá. Meg persze ő is magára. De ma meg kell próbálnom magamnak! Jáááj!!!!
Ma vettem Femibiont, folsavat, C vitamint, méhpempős mézet, és van otthon E vitamin azt is szedem. Megteszek mindent, rajtam ne múljon, a többi már nem rajtam múlik...
Úgy gondoltam ide leírom a gyógyszereimet minden nap hátha jól jön majd valakinek ha elolvassa:

1. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr601119488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása