Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Indul a stimu...

2009.05.26. 11:25 - Timinnyó

Tegnap voltam BMC-ben. 13 nap Decapeptyl után kellett megjelennem.
Reggel 8-ra mentem. A hosszú sor ezen a hétfőn is elmaradhatatlan kellék volt, de egész gyorsan bejutottam egy újdonsült "barátnővel" kísérve, aki kikeseregte magát várakozás közben, hogy mennyire szar ez a hely, nem érti miért kell ennyit várni, mindenki csak ejtőzik, senki nem pörög, nem úgy mint az ő munkahelyén.
Na godoltam is hogy ezzel a hozzállással nem jó helyre jött Borsószem hercegkisasszony. Nekem volt sértő hogy lefikázta az ott dolgozókat, miközben szerintem inkább megbecsülést érdemelnek.
Szerencsére miután megkaptam a vérvételi a papíromat érzékeny búcsút vettem hercegkisasszonytól és leballagtam a központi laborba a szokásos egy csővel a kezemben. Kb egy kilométeres vot a sor, de ráértem, így nem zavart a várakozás. Kb 5 csővel vettek plusz amit vissza kellett vinnem, és kaptam egy poharat is, pisinek. Ebbe átöntöttem a reggelről palackozott pisim felét, a másik felét szintén vissza kellett vinnem.
Mivel még csak ciklusom 4. napját tapostam azaz mensi közben voltam, gondoltam kicsit rendbeteszem magam a klotyóban a hüvelyi uh-hoz. A WC ben már hallottam hogy a nevemet kiabálja az asszisztensnő. Úgy gondoltam most buktam azt hogy hamar végzek. De szerencsére kb 10 perc múlva a dokit elhívták műtőbe, így kihasználva a vissza nem térő alkalmat beslisszantam az asszisztensnőhöz és felvilágosítottam hogy itt vagyok. Mehettem is a vetkőzőbe. A doki kb 10 perc múlva vissza is tért, és hamarosan sorra is kerültem. Maga a vizsgálat kb 3 percig tartott. Annyit jegyeztem meg hogy 4 mm méhnyálkahártya bevérzésekkel (ez gondolom mensi 4. napján megfelelő), s hogy csak az egyik oldali petefészekben 12 tüsző van. Ezen úgy meglepődtem, hogy a többi infóból már egy árva szóra sem emlékszem.
A doki elbocsájtott azzal, hogy ha megvan a hormoneredmény majd szólítanak. Nem volt jó kedve, azt is úgy kellett harapófogóval kihúznom belőle, hogy kb hánykor várható ez a fejlemény.
Még jó hogy rákérdeztem, mert hirtelen lett másfél óra szabadidőm. Ezalatt kiültem a kórház területén lévő egyik árnyékos padra, elővettem a kajámat meg a könyvemet, közben halgattam a madarakat és jól éreztem magam.
Délre mentem vissza, egy óra körül hívtak be. A dokinak továbbra sem volt jobb kedve, de nagynehezen megbeszéltük a dolgokat. Először is eldöntötte magában, hogy az 1 Decapeptyl helyett csak felet kell adni, bár ez nekem akkor még nem volt tiszta. A másik infó a Gonal-F szurival volt kapcsolatos. Ez már stimuszuri. És 150 Ne-vel kell kezdenem. Csakhogy felvilágosítottam a dokit, hogy csak egy 300-ast írt fel, ami ebben a felállásban csak 2 napra elég. Döbbent arc, hogyhogy? Neki nem ez volt felírva. Márpedig nekem sajna igen. Gondolkozás következett majd kaptam még egy receptet egy 900-as szuriról, ami ismét 30.000 Ft. Szóltam hogy annyi pénz nincs nálam, viszont a 300-as szuri szerencsére nálam volt, így azt kellett elvinnem a nővérkékhez hogy mutassák meg hogy kell beadni és döfjenek hason.
Kb. 5 perces beszélgetésünk után kimentem és szemügyre vettem a stimulációs lapomat. ekkor jöttem rá, hogy nem vágom hogy értjük a 1/2 Deca-t, és hol kell majd a Luveris. Még jó hogy a doki személyesen szólította az ajtóban a következőt, így gyorsan eléugrottam, és feltettem kérdéseimet. Deca-t félig benyom maradék vissza hűtőbe, Luverist meg majd vigyem 4 nap múlva pénteken, amikor lesz az újabb talink.
Beadattam a szurit és végeztem. Még beszaladtam a gyógyszertárba megérdeklődni mennyibe kerül a gyógyszerem, és tényleg 30.000. Lesúlytott kicsit, de kitaláltam hogy mivel az OTP-s számlámra jön már másfél éve a fizum megpróblok rá egy A hitelt.
Otthon bementem az OTP-be és mit dobott ki az előminősítés...? BAR miatt elutasította a 100.000 Ft-os A hitelemet. Hihetetlenül rosszul esett hogy bár mindenki kap ilyen hitelt én nem. Megalázó volt. Mindez egy régi félresikerült kapcsolatom miatt, ahol is az exem bosszúból, rosszindulatból, vagy csak mert neki így volt kényelmesebb (mindent az én nevemre vagy közös névre vettünk fel... én hülye!!!!) és csomó hitelt hagyott maga után rám. Én nagynehezen visszafizettem azt hiszem mindent, bár még ebben sem vagyok biztos, mert mint utóbb kiderült voltak olyan sarai amikről nem is tudtam ilyen pl a közös bankszámlánk A hitele, amit én tuti nem írtam alá, egyszer mégis követelték rajtam. Azóta sem... De persze időközben BAR-ra kerültem, ami még kb 4 és fél évig lesz érvényben, addig se autóra, se lakásra, se semmire nem kapok hitelt.
Ja mondanom sem kell hogy a csávó vígan éli az életét Londonban. Lehet hogy nekem is ezt kéne csinálnom, elbújdosni.
Nagy megaláztatásomban sírva értem haza. Még szerencse hogy van nekem Jani, aki a legjobb ösztönnel tud ráérezni, mikor van bátorításra, vígasztásra szükségem, így nagynehezen sikerült megnyugtatnia. És még az esti szurimat is beadta. Sőt szegény ízelítőt kapott abból milyen a szurizás nekem. Szegénykémnek kicsúszott a kezéből a fecskendő és pont úgy esett hogy a hasába szúródott a tű. Még jó hogy nem adta be magának. :)
Hú de hosszúra sikerült ez a mai bejegyzés, nem is húzom tovább.
Mostmár érdekesebb lesz a gyógyszerezésem, írom is az eddigieket.

1. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
2. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
3. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
4. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
5. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
6. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
7. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
8. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
9. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
10. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
11. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
12. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
13. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
11. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 150 NE

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr591144436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása