Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Klinika

2009.08.01. 11:46 - Timinnyó

Csütörtökön voltunk a Baross u.-ban, a szülész dokimnál. Szerencsére Jani jött velem, mert megint nem végeztem villámgyorsan...
Elég sűrű volt a program. Arra nem kellett sokat várnom hogy behívjon a Doktor úr. Megbeszéltük a főbb részleteket, majd elküldött uh-ra.
Nyunyó 9+6 napon 31 mm volt, ami 10 hetes terhességnek felel meg. tehát tökéletes! :) Én nem sokat láttam belőle a monitoron csak felül egy kis gömböt, alul meg egy oválist. Gondolom a gömb volt a fejecskéje, az ovális meg a teste. Azon nevettem utána, hogy szerintem háttal ült. :D Az uh-s nő egy köcsög volt. Az elején szóltam neki hogy szeretnék képet. Akkor jött rá hogy azért vagyok ott, mert babát várok. Azt mondta a kartonom nem ez van, mondtam neki hogy nézzen bele, van benne egy kiegészítő lap. Ezután hasi uh-t akart csinálni, majd rájött hogy hüvelyi kell. Tiszta ideg volt. A végén persze nem adott képet, én meg nem akartam könyörögni egy ilyen hülye tyúknak. 12 hetesen úgyis megyünk magánrendelésre genetikai szűrésre, majd ott lesz kép. ;)
Uh ereménnyel visszamentem a dokihoz. Megdícsért minket hogy minden oké. Csakhogy... nekem 21 éves koromban 8 évvel ezelőtt volt egy agyi trombózisom. Összeestem az utcán, mentővel vittek kórházba, ahol 2 hetet töltöttem. lebénult a bal oldalam, 3 hónapig kellett gyógytornáznom, hogy újra tanuljak mindent. Pl: járni, fogni a bal kezemmel stb. Szerencsére teljesen felépültem, de a szülész tud a betegségemről, és elővigyázatosságból vérhigítót kell kapnom végig a terhesség alatt, hasba szúrós injekció formájában. Nem örültem, de inkább a megelőzés, minthogy bármi baj legyen.
Csak attól félek hogy erről a BMC-ben nem tudtak. Direkt nem szóltam, mert féltem hogy hozzám se nyúlnak ha elárulom. De a zárójelentést a szülés után el kell nekik küldnem, amiből kiderülhet. Ha szeretnénk menni kistsóért nagyon nem szeretném ha emiatt elküldenének. De ez még a jövő zenéje.
Ezen kívül még be kellett jelentkeznek aug 31.-re uh-ra.
A genetikai vizsgálattal kapcsolatban nem igazán tudtam megbeszélni semmit a dokival, egyedül volt szegény az egész ambulanciára, de önszorgalomból elvégeztetünk magánrendelőben egy kombinált tesztet. Így nyugodtabb leszek.
A Klinika elég érdekes. Hozzá voltam szokva BMC-ben a jobban szituált párokhoz. Na itt van minden. 14 éves leányanya, terhes rab bilincsbe verve. De láttuk Növényi Norbertet is a kismama feleségével.
El kellett mennem házidokihoz is. Most van beutalóm belgyógyászatra (ide helybe az sztk-ba) EKG-ra, laborba vérvételre, és védőnőéknél felírták a számomat, állítólag fel fog hívni a területileg illetékes védőnéni, és végre kapok tőle kiskönyvet!!! :)
Ma megint a frászt kaptam/kapom, mert sárgás színű és sok folyásom van. Gyanítom hogy csak az utrottól, de rettegek hogy ne sötétedjen. De reméljük a legjobbakat!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr361281234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása