Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Nem tüntem el!

2009.08.29. 15:50 - Timinnyó

Huh basszus, már két hete nem írtam. Bár a 12 hetes uh óta eléggé eseménytelen volt az életem. Elmúlt a reggeli öklendezés, a melleim sem akarnak olyan nagyon leszakadni, viszont Nyunyó mozgását még nem érzem, ahhoz még kell néhány hét.
Votam kombinált teszten, már az eredmény is megvan. A down kór esélye 1:4200, az edwards kórra 1:20000. Euek nagyon jó értékek, úgyhogy ismét boldogok vagyunk!
És voltam ekg-n is. Hajmeresztő volt a doki a helyi sztk-ban. Nagyon büdös volt a neki a munka, majdnem kihajított, hogy miért nem a házidokim csinálta meg, vagy küldtek el a Bel Klinikára ha már a SOTE-n fogok szülni. Végül nagy kegyesen elvégezte a kb. 2 perces vizsgálatot, az ASSZISZENSNŐJE!!! Hihetetlen! :O
Ugyanígy játam kb a fogorvos dologgal. A védőnő azt mondta bármelyik helyi fogdokihoz elmehetek, nem kell oda ahova tartozom. Nem is nagyon akartam oda, mivel az ottani doktornő egy masszív alkoholista ruppótlan öreg néni. 
Regéket zengenek az egyik fogorvosról, aki állítólag egy állati jóképű pasi, gondoltam akkor kellemest a hasznossal... bejelentkezem oda. 
Eredmény: Végtelenül unott hangon közölte az asszisztensnő hogy mit képzelek magamról, oda menjek ahova tartozom. Nyügi kismama lévén vérig sértődtem és közöltem Apával, jogy én akkor egyéltalán nem megyek fogorvoshoz punk-tum!
A problémát végül egy fogtechnikus barátunk oldotta meg. Kétségbeesetten felhívtam hogy segítsen rajtam, és íréretet kaptam hogy jövő héten beviszi a kiskönyvemet az egyik helyi dokihoz akinek dolgozik és lepecséteteti! Jeeeee! 
annyit kell tudni rólam hogy az egész lombikot bétrabban bevállaltam, mint ezt az egy fogdokit, úgyhogy nem csoda hogy a fellegekben járok, amiért megúsztam.
A jövő hetem elég pörgős lesz. Hétfőn uh, és a második találkozás dokibácsimmal, aki befejezi szabiját.
Csütörtökön házidoki tp papír, pénteken védőnő. 
Majd mesélek.
És még valami, nagyon örülök hogy a blogom segít másoknak, remélem továbbra is csak olyan kedves kommenteket fogok kapni mint eddig. 

És hogy azért ne búcsúzzak kép nélkül, íme még egyszer a 12. uh kép némi magyarázattal. 3 napomba telt, mire felfedeztem a gyerek lábszerkezetét. :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Meg egy kis dicsekvés. Ezeket kötöttem, a takarót véletlenül a fonákjáról fotóztam. Ez kb 5 hétig készült, a kiscipő kb 2 óra altt kész volt, de azt hiszem csak mintadarab lesz, mert én túl picikének látom. De majd meglátjuk. ;)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr861346522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása