Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Kicsi vagyok én...

2010.06.13. 11:48 - Timinnyó

Nem volt túl sok írnivalóm az elmúlt hetekben, tekintve hogy Magyarországot (meg a szomszéd országokat is) utolérte az özönvíz. Tényleg hajazott az időjárás a bibliai 40 napos esőre. Sok települést elöntött a víz, a megáradt folyók és patakok miatt.
Mi meg az állndó eső miatt bezáródtunk a lakásba, és állati uncsi napjaink voltak.
Az özönvizszerű esőt mostanra felváltotta valami őrületes kánikula, ami miatt a nap nagy részén szintén a lakásba szorolunk, de legalább reggel meg este ki lehet menni.
Aztán mire kb egy hete, leültem volna írni, egyszer csak megadta magát a gép. Se kép se hang, majd újraindítás után kiírt valami képernyőt, de a windows már nem akart elindulni. Pánikban hívtam egy szerelőt, aki kiderítette hogy meghalt a winchester és cserélni kell. Elvitte a gépet, majd 2 nap múlva hozta új winchi, plusz memória, 30.000 Ft, de a fontos cuccainkat, elsősorban a fényképeinket sikerült átmenteni, és most legalább tökéletesen műkszik a gép, sőt még jobb is lett.
Csak azért tudtuk kifizetni, mert végre megkaptam a pénzemet!
Timcsi baba nagyon jól van, bár egy pár napig köhögött, de nem volt komoly baj. Egyre ügyesebb és napról napra okosabb lesz. Ez azonban azzal jár, hogy egyre több figyelmet igényel. Kevesebbet alszik, és ha játszik akkor is mellette kell ülni, és ujjongani hogy milyen ügyes, különben nyűglődik.
Emiatt a gépet általában messziről csodálom, nem hogy még írjak is. Most is itt van a karomban, és fél kézzel gépelek.
Persze azzal hogy fejlődik nem csak nehezebb lesz vele, hanem egyre cukibb is. Megtanult "berregni". Összecsukott szájjal kifújja a levegőt, meg több köbméter nyálat ezzel együtt, és nagyon örül neki. Ezt kombinálja a már eddig is haszált he-ho-hö szavakkal.
Az ökleit már vagy egy hónapja tömködi egyfolytában a szájába, elképesztő mértékű nyáladzás kíséretében, de fogacskáknak még nyoma sincs.
Átfordulásilag egyre ügyesebb az én Kicsikém. Most a legújabb hogy (ha van kedve) úgy fordul át a hasáról a hátára, hogy maga alá húzza a lábacskáit, majd felrúgja a fenekét magasra, és eldől valamelyik oldalra. Ezzel egy pillanat alatt meg bír pördülni, volt hogy észre sem vettem mikor csinálta, csak odanéztem és már háton volt. Így már nem lehet mindenhol ott hagyni. Bár a hátról átfordulás még nem megy, de néha hátról oldalra már sikerült.
Mostmár egyre többször kacag hangosan, el tudok olvadni rajta. Iszonyat aranyos. :D
A nagy melegben kicsit borul a napirendünk. Amikor kéne vagy nem alszik, vagy épp túl sokat durmol napközben. Este nem akar elaludni. Egyszóvl kicsit káoszos lett szegénykém.
Megörököltünk az uncsitesójától egy mini felfújhatós medencét, abban pancsizik egysze-kétszer napközben a szobában. Az erkély esélytelen, kb 60 fok van kint.
Apa szerint persze egy rakás szar anya vagyok hogy nem tudom elaltatni, meg nem tudom megnyugtatni mikor sír, de a nagy meleg miatt néha valóban így van, és azzal hogy fusztrál nem is javít túl sokat a helyzeten. Én sajna nem tudom órákig cipelgetni mert megszakadok. Őneki ez nem probléma, ezért folyton kiszedi a kezemből ha egy percet sír és mártír arccal sétálgat vele fél órán keresztül. Pedig ám legyek ettől szar anya, de mikor hétközben egyedül vagyok itthon Timcsivel, nem mindig tudok odaugrani egy perc alatt ha megnyekken, és előfordul hogy bizony 5 percet is sír.
Holnap megyünk doktornénihez, kap a baba két szurit. Az a baj hogy én hülye bejelentkeztem fodrászhoz 10-re, és bár anyukám bevállalta hogyha nem végzünk addig beviszi Timikét a dokinénihez, de nagyon lelkiismeret furdalásom lenne ha nem lennék mellette mikor szurit kap. Újabb bizonyíték mekkora gáz anya vagyok. :(
Nem tudom hogyan tudok ide videót tölteni, pedig van egy-kettő aranyos. Ha rájövök rakok, ha nem akkor felteszek valahova máshova és belinkelem.
A képek legalább biztos mennek.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr382078014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása