Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Megmozdult :)

2009.09.11. 15:28 - Timinnyó

Pont ma vagyok 16 hetes. Pár napja 15 hetesen és 4 naposan azt hiszem végre megérzetem ŐT.
Még nem mondanám hogy rugdosást érzek, és ha nem figyelek befelé fel sem tűnik, de valahogy tudom ez már Nyunyó. Olyan mintha kis remegések lennének a hasamban a köldököm alatt, és egyértelműen belül.
Nem rendszeres még, és nem érzem minden nap, de amikor igen akkor csodálatos! Mosolyognom kell tőle. :)
Tegnap is volt egy kis bulizás a pocakomban. Találkoztam a barátnőmmel, közösen elmentünk egy volt osztálytársunk kiállításának megnyitójára. Vonattal mentem-jöttem, és este hazafelé minden megállónál úgy éreztem, mintha pici pillangók repkednének a hasamban. Nem tudom ennyire tetszett Nyunyónak a vonatozás, vagy ennyire utálta, mindenesetre nagyon aranyos volt! :)
Gondolom mostmár egy két hét, és sokkal egyértelműbben, rendszeresebben, és erősebben fognak jelentkezni ezek az érzések. 
Vártam-vártam hogy alakul ki az a kötődés, ami anya és gyermeke között van. Most már tudom hogy fokozatosan jönnek a dologok. Hihetetlen hogy mocorog bennem valaki. Egy igazi csoda! Én most szembesültem vele először, hogy igen, ő tényleg ott van, mocorog, él, és valahogy amikor érzem ŐT, legbelül tudom hogy már nem lesz semmi baj. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr481375310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása