Félidő

2009.10.06. 15:02 - Timinnyó

Múlt héten voltam a doki bácsinál. 
Volt uh is. Ittam előtte egy gépi chapuchinot, hagy mocorogjon a baba. HMegvolt a hatása...:)
Most nagyon nem volt szégyellős a Picim. Amint a hasamhoz ért a vizsgálófej egyből egy nagy terpesz látszott premier plánban. A szonográfus pasinak az volt az első kérdése, hogy tudjuk-e már a nemét. Mondtam hogy vannak tippek, hogy lány. Közölte hogy még mindig az. Meg is mutatta a nunit.
Kivételesen egy tök rendes hapsit fogtam ki. Mindent megnézett, elmondott, mutogatott. Nyunyókámnak van két tappancsa, két kezecskéje, nagy bukója, pocakja, telik a gyomra meg a húgyhólyagja, így minden bizonnyal a nyelőcsöve is oké. Van két szeme orra szája, tehát mindene megvan ami kell. 
A kis koffein hatására pedig úgy izgett-mozgott végig az uh alatt, hogy úgy kellett levadászni a különböző testrészeit, hogy le lehessen mérni. Nagyon édes volt.
Kb 24 dkg- nak mérték, tehát már komoly nagy baba. :)
Egyelőre keresztben fekszik, remélem megfordul időben. És a kritikus placenta probléma, ami ugye alacsonyan volt megoldódni látszik, már jó helyen van. 
Uh után doktorbácsi következett. Megnézte a méhszájamat: zárt. Megint jól elbeszélgettem vele. Kikértem az AFP leletemet, az is tökéletes.
Tehát minden oké velünk.
Tegnap kellett mennem védőnőhöz. Már előtte egy héttel teljes pánikban voltam, hogy mi lehet a súlyommal. Utálom ha cseszegetnek, hogy mennyit hízok. Rettegve álltam a mérlegre, és láss csodát, csak másfél kiló jött föl 6 hét alatt. Így eddig 4 és fél kiló, ami tök jó! Még meg is lettem dícsérve! :)
Megkaptam a babakelengye listát. Még kicsit korai, de ezt a védőnő is mondta. Csak olyan jó már gondolkozni rajta. :)
Pár hete megvettem az első bébi cuccokat, amiket nem bírtam otthagyni. 2 fehér pici kardigánt turiztam. Tündériek! :)
Nyunyóka néha érzékelhetően mocorog, de azért még mindig nem nevezném hatalmas rugdosásnak. Bár a maga negyed kilójával ezen a fókahájon ami a pocakomon van, átjelezni nem kis teljesítmény. Ügyes kislány! :D
 

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr271431678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása