Cukor

2009.11.08. 10:15 - Timinnyó

Ez a hetem elég mozgalmas volt. Szerdán kellett mennem a dokibácsimhoz. Megint jó sokat vártam.
Ezúttal nem volt ultrahang, csak a doki vizsgált meg. A méhszájam teljesen zárt, a méhem vége már a köldököm magasságában van. Tehát ezzel minden rendben.
Minden alkalommal kell leadnom vizeletet, amiben tesztcsíkkal azt nézik, hogy nincs-e benne cukor, aceton, fehérje vagy genny.
Eddig mindig oké volt, de most a cukor és az aceton pozitív lett, ami terhességi cukorbetegségre utalhat. Enyhébb esetkeben elég a diéta, súlyosabb esetben gyógyszeres, vagy inzulin kezelés kell.
Még erre a hétre kaptam időpontot terheléses vércukor vizsgálatra, így péntek reggel mennem kellett újra a Klinikára. Szerencsére anyukám elkísért, mert egyrészt féltem, hogy nehogy rosszul legyek, másrészt meg nem akartam unatkozni. Ugyanis a vizsgálat úgy zajlik, hogy reggel 8 körül (nálam 3/4 9 lett) levesznek egy adag vért, majd meg kell inni egy pohár cukros vizet, és két óra múlva levesznek még egy adagot.
Eredmény csak jövő hét elején várható, így még pár napig bizonytalanságban élek.
Ami bíztató, hogy szerdán szóltam a dokinak, hogy előfordul mostanában felfázásos érzés pisiláskor, így bár a szerdai pisimben semmi nem utalt gyullladásra, e kért egy reggeli vizeletet pénteken is, hogy abban is megnézze. 
Az első vérvétel után lementem hozzá leadni a vizeletet. Megnézte, és amellett hogy nem volt benne semi gyulladásos dolog, de még a cukor is negatív lett ezúttal. Úgyhogy bízok benne hogy csak valami egyszeri eet volt. Ha nem akkor diéta...

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr881508591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása