Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Az én kis Pöttyeim...

2009.06.05. 22:18 - Timinnyó

Ma megvolt a leszívás.
Reggel 8-ra értünk be, bevittek a kórterembe, át kellett öltöznöm hálóing köntösbe. Majd jött egy hosszasabb várakozás. Elég punnyi egy társasággal kerültünk össze, úgyhogy jobb híván olvasgatással töltöttem az időt, és próbáltam nyugodt maradni. A csötürtöki eredményiem után volt bennem egy kis pánik, hogy már itt elvérzünk...
Várakozás közben mindenféle nyilatkozatokat kellett aláírnunk, hogy tájékoztatva lettünk, meg ilyesmik.
Nem tudom mennyi idő telt el, mire jött a biológusnő, és elrabolta Janit. Megoldotta a Drága gyorsan és ügyesen. Hát igen a rutin... :)
Még egy jó darabig várakoztunk, mire engem hívtak. Kiderült, hogy rossz ágyba feküdtem. Miután a nem kicsit furcsa nővér néni azt mondta hogy a második ágy az enyém, és 4 ágyból a két szélén feküdtek, tehát nem tudtam merről a második, utána meg nem szólt hogy nem az. Tehát ezzel a kissebb malőrrel indult a beavatkozás.
Bementem a műtőbe, fel kellett feküdni egy ágyra, tappancsok lábtartóba, majd valami olyan pózt kellett felvennem, aminél kényelmetlenebbet nehezen tudok elképzelni, a térdeim majdnem a fülem mellé kerültek.
Miután sikerült tornászokat megszégyenítő módon felvennem a nyakatekert pozitúrát, bekenték az egész alsó felemet valami jódos cuccal, közben a kezembe beszúrta az aneszteziológus a kanült, fecskendezett bele mindenfélét, az egyiktől fájt a karom, a másiktól csípett. Aztán jött A Főorvos Úr, nagyon aranyos volt, azonnal megnyugodtam már a hangjától. 
Innentől filmszakadás. Következő emlékképem hogy rámszólnak hogy másszak át az ágyamra, innentől meint elvittek egy pár percre az ufók, majd a kórteremben már magamhoz tértem, ami nálam abból állt, hogy elkezdtem ezerrel csacsogni hülyeségeket. 2 perc alatt felvidítottam az egész kórtermet. Tök ciki így utólag visszagondolva. Dehát nem voltam még teljesen magamnál. Párom szerint cuki voltam, mindenki nevetett rajtam.   
A hasam ébredés után nagyon fájt, kb 10 perc múlva már enyhült, de csak harmadik próbálkozásra sikerült pisilnem annyira sem tudtam nyomni...
Kb fél óra múlva jött is a biológus, és mindenkinek mondta az eredményeket. ( petesejtet sikerült leszívni. Boldog voltam! Ez a csütörtöki után több volt mint amit remélni mertem. A kórteremben nekem lett a legtöbb.
ICSI-vel fogják megtermékenyíteni őket. Azaz befecskendezik apa Ebihalacskáit az én kis Pöttyeimbe. 
Még pár órat feküdtünk aztán bejött egy doki, megkérdezte jól vagyun-e és mehettünk.
Meg kellett várnom a zárójeletésemet. Koncz doki elmondott mindent. Velem nagyon tündér aranyos volt egész nap, a gyógyszerekről is mindent elmondott, meg pihenjek és úgy vigyázzak magamra, mint egy hímestojásra.
Kell szednem antibiotikumot 4 napig, valami szteroid tartalmú akármit 4 napig. Valamint holnap délig csak szájon át 3x1 Utrogestant progeszteron pótlásnak, amihez holnap déltől csatlakozik még 3x2 hüvelytabletta formában. Tehát naponta 3x1 szájon át és 3x2 hüvelybe adósat kell majd majd tolnom.
És a lényeg: holnap reggel 9-11 között telefonál, vagy a Főrvos Úr vagy a biológusnő, hogy hány Bogyó indult fejlődésnek, és vagy hétfőn, vagy ha nagyon ügyesek a kis Bogyóim és 5 napig kihúzzák, akkor szerdán lesz beülti. A Főorvos Úri azt mondta mivel ilyen sok petesejt van, ő elképzelhetőnek tartja a szerdai transzfert.
Miután megkaptam a zárójelentést jöhettünk haza, sógornőmék jöttek be értünk kocsival. Miután hazaértünk 2 órát aludtam. Még kicsit fájdogál a hasam, de gondolom ez természetes.
Most drukkolunk a Babáinknak, de valahogy nem vagyok ideges. Úgy érzem minden oké velük. Apa is azt mondta hogy amikor bevittek a műtőbe, onnantól valahogy azt érzi, hogy minden rendben lesz. Én is ezt érzem. 
Szegény kicsikéim most ott ücsörögnek egy petricsészében. Remélem akik beköltöznek a pocimba érezni fogják mennyire jó dolguk lesz odabent és amíg ki nem növik ki sem akarnak majd jönni. ;)

 

Leírom az utolsó gyógyszerezés rovatot, innentől kezdve már nem érdekes, mert a 4 napos antibiotikum szteroid kúra után, ami a leszívás utókezelése, és nem érdekes, már csak sz Utrogestan lesz, ami meg szintén nem valami változatos.

1. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
2. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
3. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
4. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
5. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
6. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
7. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
8. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
9. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
10. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
11. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
12. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
13. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
14. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 150 NE
15. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 150 NE
16. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 150 NE
17. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 112,5 NE
18. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 150 NE + Luveris 75 NE + Gynazol hüvelykrém
19. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 150 NE + Luveris 75 NE
20. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 150 NE + Luveris 75 NE
21. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj + GONAL-F 150 NE + Luveris 75 NE
22. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj + GONAL-F 150 NE + Luveris 75 NE
23. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj + GONAL-F 150 N + 2 x Ovitrelle 250 ug/0,5 ml inj
24. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr871166399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buborék74 2009.07.17. 15:29:49

Szia!

Gratulálok Neked a babához!!
Én is oda járok a János kórházban. Első beültetésen vagyok túl, hétfőn kéne mennem vérvételre, de elkezdtem vérezni a beültetés után 7 nappal. Az lenne a kérdésem, hogy neked hányadik beültetésre sikerült, illetve hogy az első beültetés után is kaptál-e injekciót vagy csak Utrogestan hüvelykúpot??

Válaszod előre is köszönöm
pillei@freemail.hu


süti beállítások módosítása