Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Beköltöztek...

2009.06.09. 16:09 - Timinnyó

Hétfőn (azaz tegnap) volt a "nagy nap". Úgy volt hogy nem lesz autónk, de sógornőm végül beteget jelentett a munkahelyén, (bár nem miattunk, de akor is örök hálám érte) így be tudott minket vinni, meg is várt és haza is hozott.
A 4 kis Bogyónkból, mind a négyen szépen fejlődtek, így maradt két fagyibabánk is. Bejelentkezés után megnézhettük Bogyóékat. Azt a kettőt mutatták meg akiket beültettek. Gyönyörű 8 sejtes kis labdák voltak. Hihetetlen hogy ez már 2 kis sejtből lett, belőlem és Janiból. Máris beléjük szerettem... Na jó azért az ésszerűség határain belül. :)
Ezután kaptam egy ágyat ugyanabban a szobában ahol a leszíváskor voltam. Nem kellett sokat várni és hívtak is. Fel kellett feküdnöm a "lábfölrakós" asztalra. Utálom. Elég sokat kellett ott feküdnöm végül jött az orvosom. Megultrahandozott, piszkálódott vagy 3-4 percig és már kész is voltam. Azt mondta szép a méhnyálkahártya, 14-es, így minden sanszunk megvan, azzal ment a következőhöz.
Tolókocsiban kitolt a műtős, és még egy órát kellett feküdnöm az ágyban, aztán mehettem. Igazából, nem volt kedvem feküdni, haza akartam jönni az én kis Bogyóimmal.
De ez az idő is eljött. Azóta simogatom ket, beszélek hozzájuk, de igazából nem vagyok feszült, görcsös, ideges. Nyugodtnak és boldognak érzem magam. Remélem ez jó jel.
Jó érzés hogy a szeretteim barátai mind hívnak és drukkolnak.
Ráadásul tegnap Jani is azt mondta hogy ő iy nyugalmat érez. Az ő megérzései be szoktak jönni.
A biológusnő azt mondta kb. 7 naposan ágyazódnak majd be, tehát péntek környékén, utána már végképp nem tudok mit tenni értük. Most viszont ezerrel pihenek, igyekszem sokat nevetni, és jól érezni magam, hogy tudják, a legjobb helyen vannak.
Szóval hajrá Picikéim, tessék szépen növögetni és beágyazódni odabent, anya és az egész "világ" veletek van!

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr611174808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása