Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Rosszalkodom

2009.06.16. 13:49 - Timinnyó

Jó szombatom volt, barátaink esküvőjére voltunk hivatalosak, ami nagyon jól sikerült. Minden tervem ellenére éjfélig ott maradtam és zabáltam megállás nélkül. Kicsit lájtosan még táncoltam is. :) Ez volt a szombat.
Mindig is türelmetlen ember voltam, és ez most sincs másképp...
Tegnap reggel ellőttem egy teszveszről rendelt teszcsíkot. Az eredményt inkább negatívnak mondanám, mint pozitívnak, bár ha nagyon meresztgetem a szememet látom hol kéne lenni e a csíknak. Szóval valami derengő árnyék látszik rajta. Ez mondjuk nem csoda leszívás után 10 és beültetés után 7 nappal.
Ezután gondolom mondanom sem kell, hogy a ma reggelt sem bírtam ki tesztelés nélkül. A teszveszes tesztcsík ha lehet még haloványabbra sikerült. Zokogtam is rendesen, hiszen  ha van odabent valaki, akkor erősödnie kellene, és semmi... De nem véletlenül van itthon millió féle tesztem. Egy DM-es Corax be Sure típusút választottam kontrollnak. És ez lett az eredmény:
Jó-jó, én is láttam már erősebb pozitív tesztet is, de élőben sokkal egyértelműbb az a csík. :)
Ennek a tesztnek a papírjára az volt írva hogy 5 perc után jelenik meg az eredmény, ez viszont kb 10 15 perc után jelent meg, úgyhogy ezen is zokogtam, aztán amikor kezdett előjönni azt hittem halucinálok.
Most viszont szokás szerint a bizonyosság helyett inkább még bizonytalanabb vagyok. Ha van valami, akkor a tesztcsíkoknak erősödni kéne, ha nincs akkor ennek a tesznek is negatívnak kéne lennie. De a tesztek reagálhatnak a gyógyszereimre. Mi ebből a tanulság: tök fölösleges tesztelgetni...
Egyéb tüneteim továbbra sem nagyon vannak. Vasárnak elért a tökéletes mélypont nem hittem már semmiben, ha nincs tünetem, ha nem érzem a babámat akkor nincs is ott és punktum. Estére annyira kiborultam hogy kitaláltam hogy elveszett az anyukámtól kapott karórám, és zokogva keresgéltem a lakásban fél órán keresztül. Végül a köntösöm zsebében megleltem. Szegény Jani nem tudta hogyan segítsen rajtam...
Hétfőn iszonyatos fejfájás gyötört. Felkelni is alig bírtam. Már nagyon rég volt ilyen még gyerekkoromban volt migrénem, de már évek óta nem jelentkezett. Gyógyszert persze nem mertem bevenni így szenvedem csendben. Estére szerencsére elmúlt.
Tegnap fedeztem fel azt is hogy megnőttek a melleim, és sokkal láthatóbban rajta az erek, ami lehet az utro hatása. Mint ahogy a magas hőm is.
Tegnap már jelentkeztek mindjárt megjön tünetek, de igazság szerint ahhoz képest hogy legkésőbb holnapután jönne meg normál esetben, semmi nagy érzésem nincsen ezzel kapcsolatban.
Már nem merek beszélgetni a babákkal, mert félek hogy nagyon kötődni fogok és mi van ha nincsenek is ott.
Péneteken azaz 2 nap múlva minden kiderül... Istenem.... Várom is és rettegek is egyszerre.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr731188769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása