Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Pánik

2009.06.25. 13:15 - Timinnyó

Tegnapig minden rendben ment, én voltam a legproblémamentesebb kismama.
Tegnap bementem a munkahelyemre, le kellett adnom a táppénz papíromat, meg beszéltem a könyvelővel hogy mi hogy hogyan tovább.
Mikor hazaértem egy kis barna foltot fedeztem fel a betétemen, pici volt, de épp elég ahhoz hogy halálra rémüljek. A barnázás folytatódott, és a hajnal 5 órási utronál kis mennyiségű de már rozsdabarna színű, nem tudom másnak nevezni: vérzésem volt. Kikészültem, bár szerintem ekkor, az én kis Nyunyókám jelezte hogy jól van, mert olyan hányingerem kerekedett amilyen még nem volt mióta kiderült hogy beköltözött.
Sikerült nagynehezen visszaaludnom, és délelőtt nem tapasztaltam barnázást. A délután 1 órási utronál megnéztem, és csak nagyon halvány elszíneződés van, tényleg nagyon minimális.
A biztonság kedvéért folyamatosan fekszem, csak vécére kelek fe, meg persze enni, és 5-5 perceket engedélyezek magamnak a gépnél.
Talán Nyunyóka jelzéseképpen de elkezdett fájni a mellem is, ami eddig szintén elkerült, úgyhogy kezdek megnyugodni kicsit, de azt hiszem akkor leszek ezek után igazán nyugodt ha az uh-n láthatom a Picim szívét dobogni. Azt hiszem rendesen el fog törni a mécses.
Nagyon-nagyon szeretném ezt a Babát!!!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr191207635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása