Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Megoldódott

2009.06.30. 10:14 - Timinnyó

Szerdán kezdtem el barnázni, és mivel péntekig nem múlt el, felhívtam a dokimat. Azt tanácsolta hogy menjek be és felír progeszteron injekciót, ami segít a babának.
Gyors telefon sóginőnek, aki 15 perc múlva már itt is volt a ház előtt. Nagyon sokat segít, nekem nem is tudom hogy fogom ezt meghálálni.
A telefon után másfél órával már bent is voltunk. És kb fél óra alatt a dokihoz is bejutottam. Az orvosom sajna nem az empátia mintaképe. A második mondatában már azt ecsetelte mi a teendő ha elöntene a vér, és hogy azt mi okozhatja. Gondolom olyan rémült arcot vághattam, hogy azért a végén hozzátette, hogy a pecstelés elég gyakori korai terhességben és a legtöbb esetben nem okoz gondot.
A szurit amit kapnom kell Magyarországon nem lehet kapni, külföldről kell behozatni, de mivel péntek délután volt kaptam 10 napi adagot a doki saját készletéből. Az elsőt meg is kaptam ott helyben, fenékbeadós szuri, de szerencsére nem fájdalmas.
Mire hazaértünk eléggé beindult a pecsételés, még kicsi vérezgetés is volt. Gyorsan lefeküdtem és folytattam a két és fél napja tartó rettegést.
Anyuval megbeszéltem még a kocsiban telefonon, hogy be fogja tudni adni nekem a szurikat, ezért hazafelé vettem fecskendőt és tűket.
Másnap derült ki hogy a tű amit kaptam túl vékony így nem szívja fel ezt a sűrű olajos oldatot, így szombat délután gyorsan felhívtam az ügyeletes gyógyszertárat. Ott azt a választ kaptam hogy nem tartanak tűt, és finoman ledrogosozott a nő. Felháborodásomban jól leugattam, közöltem hogy lombik programban veszek részt, ez a 18. féle injekció másfél hónap alatt amit kapok, nem vagyok drogos, de ha nem tud segíteni fejezzük be ezt a beszélgetést. Persze rögtön hangnemet váltott, de csak újpesti gyógyszertárat tudott ajánlani.
Úgy döntöttünk nem szarakodunk tovább, kocsiba be, és irány az orvosi ügyelet, ahol nemhogy szó nélkül beadták a szurit, de még tűt is kaptunk.
Azóta minden nap gond nélkül beadja anyu, és ami a legjobb, szombat délutánra el is múlt teljesen az összes szmötyi. Úgy örültem mintha másodsor tudtam volna meg hopgy babát várok.
Ja pénteken csináltam egy tesztet, ilyen lett:
Ha bárkinek nem egyértelmű, a halványabb csík a kis ablakban a kontroll csík, ami azt jelzi hogy működik a teszt, az erősebb csík a nagyobb ablakban jelzi a terhességet.
Ebből feltételezem, hogy Nyunyókám jól van, de remélem pénteken az uh-n is minden rendben lesz.
Nem mondanám hogy egyszerűen indul ez a babavárás.
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr721217225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vikicicca 2009.06.30. 16:37:41

Szia Tim és Nyunyó!
Ezután napi olvasóitok leszünk. Mindent bele!
Viki és Szonja


süti beállítások módosítása