Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Kacagó baba

2010.05.02. 15:31 - Timinnyó

Jó hetünk volt. Kevés nyügivel, de alapvetően nyugalomban teltek a napok. Sőt. Hétfőn, vagy kedden, már nem tudom pontosan, de először kacagott hangosan Timike. Van egy napocska alakú éjjeli fényünk. Van szeme szája, nagyon kis egyszerű az egész. Azt mutogattam neki, mert épp nem volt jó kedve. Világító napocska megtette hatását. Timi baba azt sem tudta hova legyen a boldogságtól, úgy nevetett. Annyira próbált kacagni, hogy végül sikerült valami nevetés szerű hangot is kiadni. Visszaadni sajna nem tudom, de annyira cuki volt, hogy én könnyesre röhögtem magam rajta.2 nappal ezelőtt elmentünk Janival Tankcsapda koncertre. Már kb egy hónapja eldöntöttük hogy megyünk, és mivel kicsit dilemmáztam megkérdeztem más anyukákat, vajon szar anyu leszek-e ha a két hónapos gyerekem mellől elmegyek koncertezni. Megoszlottak a vélemények. Volt aki azt mondta nem fogom jól érezni magam, mert folyton a gyerekre fogok gondolni. Saját tapasztalatomat tudom most leírni. Anyu vigyázott a kicsire, így tudtam hogy jó kezekben van. Timike esti programja most egy kicsit előrébb csúszott, de maradt a szokásos menet: Fürdés, szopi, és ezután szokott jönni az alvás. Kicsit nyügi volt mikor elindultunk. De őszinte leszek, egy percig sem izgultam. Nem mondom hogy nem jutott sokszor eszembe, de inkább úgy hogy milyen vicces anyaként egy koncerten tombolni. Mintha valami kis titkom lett volna. :) Ennek ellenére, vagy épp ezzel együtt nagyon jól éreztem magam. Vettem egy csini rocker csajos felsőt, és még Apa is mondta utána, hogy voltak pasik akik megnéztek, mint nőt. Ez úgy hogy még 3 hónapja sincs hogy szültem nagyon jól esett az önbizalmamnak. Bevallom, egyszer-kétszer én is észre vettem.A buli után még megittunk egy pohárka sört, és haza mentünk. Persze ahogy sejtettem, a kislányom kb 5 perccel miután kitettük a lábunkat bealudt, mama letette aludni, és aludt végig mint a kisangyal. A nagymamája szerintem még egy kicsit csalódott is volt, hogy ennyire jó kislány, mert nem tudta eleget dögönyözni. :)Egy szó mint száz, kiderült hogy nem vagyok az a "rosszul vagyok ha más vigyáz pár órát a gyerekemre" típus. Úgy szeretném nevelni a kicsit is, hogy ellegyen mással, mert néha csak kell egy kis program kettesben is. Ez persze nem jelenti azt hogy heti rendszerességgel elmegyünk majd valahova, de kb 3 havonta egy koncert, vacsi, színház vagy bármi hagy legyen már.Más téma: régi-régi fórumomon többen is babát várnak. Ezúton is szeretnék gratulálni lányok. Valamiért, mióta kiderült hogy nehézségek vannak nálunk a családalapítással, és főleg mióta nekem sikerült, valahogy küldetésnek érzem, hogy ahogy tudok segítsek másoknak ebben a kérdésben. Egyelőre csak úgy tudok hogy meghallgatom a problémákat, aki még küzd, drukkolok amikor kell, és együtt örülök ha sikerül. De lehet hogy megpróbálok majd valamivel többet is tenni, csak még nem tudom mit. Az az érzésem hogy még mindig nem beszélnek eleget erről problémáról az emberek. A társadalom többsége, akiknek nincs ilyen gondja, el sem tudja képzelni min megy át egy pár ilyen helyzetben. Ez sokszor vezet megbántáshoz, megbántottsághoz. Kapcsolatok szakadnak meg emiatt. Nem hiszem hogy így kell lennie. Csepp vagyok a tengerben tudom, de ha csak egy-egy kis sebet sikerül elkerülni a segítségemmel, akkor már elértem valamit. 
Örülök hogy úgy érzem a fórumokon, amiknek rendszeres látogatója vagyok szeretnek, és sokan tartják velem a kapcsolatot, és már a blog is hozott barátságot. Lányok, rengeteg erőt adtatok és adtok nekem, és remélem én is teszek hozzá valamicskét a ti életetekhez! Mindenkinek drukk és kitartás aki még vár a babájára, mindenkinek akinek már a pocakjában van a bébi gratulálok, és élvezzétek a terhességet, akinek pedig már megvan a babája, annak sok-sok egészséget és boldogságot kívánok! :)))))))))))

Most teszek képeket:

 

























































Évikével, ő varrta a csajos baba ágyneműt














 














Papával, aki még mindig beteg, de reméljük a sugár kezelés után teljesen meggyógyul






































A fülbevaló hétfői szerzemény, akkor lövettük ki a kis fülecskét. :)


















































A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr131968758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása