8 hetes uh

2009.07.16. 18:14 - Timinnyó

Ma láttam másodszor Nyunyókát.
Komoly fejlődésen ment át a legutóbbi szemle óta. Már 15mm az ülőmagassága. Kis ebihalacska lett, és 140 mm-t ver a kis szíve percenként.
Felül a + jelnél van a fejecske alatta nagy fantáziával látszanak némi karkezdemények, a többi meg a test. Hihetetlen hogy a következő uh-n már teljesen emberke lesz. :)
Ma valahogy nem féltem. A 6 hetes uh-ra még remegve mentem be, most viszont valahogy tudtam hogy minden rendben lesz.
És mindemelett ma voltam utoljára a BMC-ben. A doki gyakorlatilag "kirúgott". Na jó nem szó szerint. de mostantól minden problémámmal a szülészemehez fordulhatok.
Úgy néz ki hogy nem kell több szuri sem. Remélem nem jön vissza maszatolás... :x
Az Utrot szedem kell továbbra is napi 3x3-at, de ez már a legkevesebb.
És még egy jó hír a mai napra. Úgy volt hogy a doktorbácsi akinél szülni akartam nagyon beteg és már nem nagyon dolgozik. De ma anyu felhívta a feleségét (ők jóban vannak) és kiderült hogy meggyógyult és dolgozik. Nagyon örülök, mert csípem a dokit, és eredeti terv szerint is nála akartam szülni.
Most megyek leülök és barátkozom a gondolattal hogy ez a kis emberke formát öltő másfél centis babóca benne van a hasamban.
Nagyon szeretem őt már most! :)
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr631249878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása