Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Nehéz nap

2009.07.29. 19:33 - Timinnyó

Kemény napom volt ma. Elkísértem a sógornőmet a Barossba endokrinológushoz. Szegény kb 40 kilót hízott mióta abbahagyta a fogigátlót (kb egy éve), és alig alig jön meg neki, pedig tök csinos csaj volt.
Kicsit bénáztunk a bejelntekezéssel, pedig időre ment. Erre 3 óra várakozás után kijön az asszisztensnő, hogy a beutalón II-es számú Női Klinika van írva, ez meg ugye az I-es, úgyhogy hívjuk fel őket hátha fogadnak. Gyors telefon, válasz: a II-es Klinikán nincs nőgyógyászati endokrinológia. Szegény csaj már sírt. A II-es belgyógyászati endokrinról, küldték át először a II-esre, ott nem fogadták, most már 2 hónapja megvolt az időpont ide az I-esre, erre ez történik. 
Én megragadtam a sógornőmet elkértem tőle a beutalót, visszaviharzottunk az endora, nekiálltam verni az ajtót. Jött is az aszisztens, én veszettül magyaráztam neki remegő hangon, hogy ez nem rendszer, ez a szegény lány beteg!!! Sógornőm könnyes szemmel szipogott és helyeselt mögöttem.
Elértem hogy visszakérte a bejelntekzési lapot, azzal hogy majd az adjunktus Úr eldönti, de még műtőben van. Egy óra múlva meg is érkezett a doki és sógornőmet hívták be elsőnek.
Valószínűleg IR-e és PCO-ja van, elküldte hormon vérvételre most ciklusfüggetlenül mert ugye nem jön meg neki, azt le is vették még most. Hüvelyi uh-ra kértünk időpontot, meg IR vérvételre. Végre valakinek eszébe jutott az IR, basszus!!! Január óta ez volt a 3-4. doki aki vizsgálta. Remélem mostmár beindul náluk is a dolog. 
9-től 2-ig voltunk bent a Barossban, tejlesen hulla vagyok. Holnap megyek ugyanoda, a dokimhoz, majd beszámolok hogy mi volt. 
Egyébként én mostanában nagyon kismama vagyok, reggeli hányingerrel, esti gyomorfájással (ezt nem is tudom mire vélni nem igazán tipikus tünet), tehát királyul elvagyunk Nyunyóval. Nagyon örülnék ha holnap láthatnám őt uh-n. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr951276214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása