Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Védőnő

2009.08.07. 14:51 - Timinnyó

Ma megkaptam a kiskönyvemet. Hivatalosan is kismama lettem. pont ma vagyok 11 hetes. Még egy hét és elérkezünk a bűvös 12-ig! ;)
Ez lassacskán látható is, mivel már nem jön rám egy nadrágom sem. Ha olyan ruhát veszek fel szép kismamapoci látszik, és nagyon tetszem magamnak. :)
Csak ez a sok orvoshoz járkálás ne lenne. Jövő héten vérvétel, meg házidoki tp papírért. Péteken meg kombinált teszt.
Végül sikerült bejelentkeznem, a Klinikán csináltatom meg, mivel ott olcsóbb, mert ott kezelnek. Így megúszom 9.000 Ft-ból, míg ha itt helyben csináltattam magánrendelőben 16.000 lett volna. Nagyon át kell gondolnunk minden kiadást, mert sajna táppénzt még mindig nem kaptam, így egy fizuból meg nehezen jövünk ki.
Mire kibújik Nyunyó biztos helyre jövünk. Az a terv.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr571294811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vikicicca 2009.08.10. 21:58:01

Gratula a kiskönyvedhez!
Jah ez az orvoshoz rohangálás hihetetlen. Én előtte egy évben egyszer voltam csak dokinál. A 7 hónap alatt többször voltam orvosnál, mint 7 év alatt. :D Kitartást!

Timinnyó 2009.08.11. 10:02:57

Köszi Viki!
A dokihoz járásra meg csak annyi, hogy tegnap voltam vérvételen a helyi sztk-ban és leszúrtak hogy sorszámot kell húzni. Gondolom ez már jó régóta így van, de hát nem jártam arra. Vérvételem volt elég sok, csak nem ott... Sebaj, a végére profi leszek! ;)


süti beállítások módosítása