Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

H1N1

2009.12.03. 10:18 - Timinnyó

Minthogy mostanában a csapból is az influenza járvány folyik, persze hogy engem is folyton elér ez a mizéria!
Egy hete megkérdeztem a házidokit, hogy ajánlja-e a védőoltást. Azt válaszolta, hogy én döntök, de nála kismama még nem oltatta be magát. Erre tegnap hugom volt nála, iratott nekem is gyógyszert, és vele üzent a doktornő, hogy indenképp oltassam be magam, mert neki változott a véleménye, tekintettel arra, hogy több kismama került kórházba, lélegeztető gépre az utóbbi napokban a h1n1 miatt, és egyikük sajnos bele is halt.
Én eddig nagyon elleneztem az oltást, és cseppet sem tetszik, hogy egyik doki ezt mondja, másik azt, vagy lásd a házidokimat, egyik nap ezt, másik nap azt. Úgyhogy gyorsan felhívtam a nőgyógyászomat, az ő véleményére jobban adok.
Ő majdnemhogy leszúrt, hogy micsoda kérdés ez. Megkérdezte olvasok-e híreket, és azt javasolta hogy oltassak. Ő azt mondta se nekem se a babának nem lehet bajunk tőle. Remélem tényleg, mert nem vagyok 100%-ig meggyőzve.
Most még az is elbizonytalanít, hogy aki vérhigítót kap állítólag nem kaphatja meg az oltást, mert stroke, vagy vérömleny lehet a mellékhatás. Egy fórumos lánynak a hematológusa épp ezért nem ajánlja. Nekem viszont nincs külön hematológusom, így még megkérdezni sem tudom.
Tehát meg böketem magam, és reménykedem hogy sem nekem, sem pár év múlva a babának nem lesz belőle semmi baja. Legalább az influenzát nem kapom el, ez is valami...
Hogy magunkról os írjak, nagyon jól vagyunk! Kis izgő mozgó nagyon él mostanában. Érzem hogy egyre nagyobb és erősebb. :)
Nekem újabb tümneteim, hogy bár nagyon kis mennyiseégben, de megjelent az előtejem. Ez még nem jelenti hogy lesz is sok tejcsi, de barátnőmnek azt mondta a dokija, vagy a védőnője, hogy azt viszont jelzi, hogy könnyen átjárhatóak a tejcsatornák, tehát jót jelent!
A másik újdonság, hogy kb egy hete érzek haskeményedeseket. Na nem túl sokat mert az gáz lenne, napi 3-4 van. Ez is jó, mert készül a méhem a szülésre!
Átrendeztük múlt hét végén a lakást, pontosabban Jani átrendezte. Nagyon jó így, jobban érzem magam itthon, és a kis Timibabának is megvan a sarak, bár még nincs berendezve.

Itt van egy-két kép az-e heti pocakról 27+3: 

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr971570670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása