Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Édesanya

2009.05.08. 03:57 - Timinnyó

Most 3:20 van hajnalban. És én nem véletlenül ülök a gép elött. Nem tudok aludni. Olyan mélységesen csalódtam az anyukámban hogy nem hagy nyugodni a gondolat.
Hazaérve a kórházból felhívtam hogy elmondjam mi vár ránk, bár valahogy előre éreztem hogy valami nem lesz okés. Elújságoltam hogy lomikunk lesz, és gyorsan azt is közöltem hogy sikerült már Jani hugától kölcsönkérnünk a lombikhoz szükséges összeget, de mivel vissza kell fizetnünk, így nem tudom a továbbiakban odaadni neki azt a pénzt, amivel az elmúlt 2 hónapban, mióta válság van, beszálltunk a lakástörlesztőbe (a lakásban ugyanis mi lakunk, anyuék egy gondnoki lakásban laknak, mert apu gondnok).
Nem hittem el a reakciót. "Az nem lehet (mármint hogy nem adunk pénzt)", "Akkor ő nem fizeti be a törlesztőt és viszi a bank a lakást.", "Ő máshogy nem tudja megoldani" Azt hittem kiesik a kezemből a telefon. Először felmerült bennem hogy félreértett, így gyorsan előre bocsátottam, hogy nem tőle szeretnék kérni pénzt, csak amit eddig tudtunk, mostmár nem tudom odaadni. De tévedtem. Nem értett félre... Kivágtam a magas C-t, de nem tudom hogy sikerült érvelnem. Mindenfélére számítottam tőle de erre a reakcióra nem, nehezen reagáltam le.
Végül sikerült néhány olyan kérdést kipréselnie magából, hogy minek kell nekem hormon ha nálam nincs semmi baj. Egész türelmesen el bírtam mondani, hogy én magamtól egyelőre csak egy petét érlelek, míg ide kéne kb 8 db. A válasza az volt hogy "Aha, akkor hármasikrek lesznek?". Mindez olyan hangnemben hogy az északi sark szerintem melegebb, mint anyám hangja.
Régen csalódtam ekkorát. AZ ANYÁM, akinek most hogy életem egyik legnehezebb és legfontosabb döntése előtt mellettem kéne lennie és támogatnia kéne, csak a pénzzel foglalkozik. És ami a legrosszabb úgy érzem szégyelli hogy az ő kifelé makulátlan kis családjában ilyen előfordulhat, hogy csak lombikkal jön össze a baba. És persze Janit az örök bűnbakot okolja.
Egy normális édesanya ilyenkor nem azt mondja hogy "Nem tudom máshogy megoldani", hanem azt hogy "Nem baj megoldjuk valahogy ezen most ne idegeskedj", még ha ez nem is igaz, majd megpróbálja megtudni mi is vár tulajdonképpen a lányára. Ezt vártam volna...
De szerencsére Jani viszont tejes mértékben kiáll mellettem most is ő törli le a könnyeimet, amikor anyám miatt bőgök. 3:20-kor hajnalban...

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr131109229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása