A hajrában vagyunk

2009.06.02. 20:16 - Timinnyó

Kész csoda hogy egyáltalán írok ma, annnyira hulla vagyok, hogy nem gondoltam hogy lesz energiám gép elé ülni.
Tegnap szakadó esőben mentem be reggel 8-ra. Legalább nem voltak sokan. Konkrétan alig néhányan. Vérvételem volt, majd uh. A méhnyálkahártyám fenomális, majdnem lefordultam a székről, 15 mm!!! Felülmúlta az elképzeléseimet. Kb. 13-14 tüsző érik, 12-16 mm-ig. Minderre azt mondta az orvosom, a vérvizsgálat eredményének fényében, hogy olyan sok szép tüsző van, hogy szeretne látni holnap is, mert ilyenkor már lehetséges hogy egy nap alatt is hirtelen megugrik a hormonszint.
Így ma reggel 8-kor szintén BMC. Már olyan mintha hazamennék. De ma szerencsére voltak ismerősö. A régi fórumomról az egyik lány. Nagyon jó volt vele találkozni, olyan volt mintha 1000 éve ismernénk egymást.
A vérvételt már simán meg sem érzem. Az uh-ra rengeteget vártam, de közben megint voltak ismerősök. Olyanok akikkel tegnap beszélgettem. Valamint, véletlenül derült ki miután szóba elegyedtem az egyik várakozó sorstársammal, hogy vele szintén fórumozok, az intézetről szóló topicon. Kicsi a világ. :) Lényeg a lényeg, ma nem unatkoztam bent.
Így előbb utóbb elérkezett az uh is. Még mindig 16-os a legnagyobb tüszűm, bár már többen megnőttek ekkorára.
További 2-3 óra várakozás után a vérvizsgálat eredménye is meglett, és bemehettem megbeszélni a dokival hogyan tovább. Azt mondta olyan sok szép nagy tüszőm van, hogy mára magasabb hormonértékeket várt volna, így folytassam a stimut ugyanolyan adagokkal, és holnap újra jelenésem van. Kicsit kiakadtam, de hát mit tudok csinálni a hormonjaimmal? Nem is értem, pedig már két napja elő-elő jönnek fránya hőhullámok, néha szédelgek, házisárkán vagyok. Mindez mitől ha nem a hormonok?
Nem bírtam tovább a bizonytalanságot, így feltettem a milliós kérdést: mikorra várható a leszívás. Dokim nem szeret egyszerűen válaszolni a kérdésekre. Először megkérdezte mikor voltam utoljára együtt a férjemmel. Csaltam egy napot, egyel korábbit mondtam, erre azt a választ kaptam hogy minden valószínűség szerint pénteken, azaz 3 nap múlva. Ez azt jelenti hogy holnap már be kéne adnom az Ovitrellet. Nagyon örülnék.
Kaptam még egy receptet, újabb 10.000, azzal az instrukcióval, hogy ami benne marad azt vigyem be magammal holnap. Oké...
Ezután még el kellett mennem egy EKG-ra, ami kell az altatás miatt. Szerencsére ezzel negyed óra altt végeztem. Az egész BMC-s látogatásom ma reggel 8-tól kb fél 3-ig tartott. Alig bírtam hazavonszolni magam.
Azt azért már kitapasztaltam, hogy reggel 8-ra menni fölösleges, így holnap minimum egy órával később tervezem az érkezést.
Nagyon remélem hogy a hormonjaim végre megemberik magukat, mert így nem leszünk jóban!

Gyógyszereim:

1. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
2. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
3. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
4. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
5. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
6. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
7. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
8. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
9. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
10. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
11. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
12. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
13. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj
14. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 150 NE
15. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 150 NE
16. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 150 NE
17. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 112,5 NE
18. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 150 NE + Luveris 75 NE + Gynazol hüvelykrém
19. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 150 NE + Luveris 75 NE
20. nap:  Decapeptyl 0,05 mg inj + GONAL-F 150 NE + Luveris 75 NE
21. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj + GONAL-F 150 NE + Luveris 75 NE
22. nap:  Decapeptyl 0,1 mg inj + GONAL-F 150 NE + Luveris 75 NE

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr651159957

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: webdesign antwerp 2018.09.26. 14:13:39

Schwinn Csepel kerékpár - Bicikli bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása