Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Áttörések mocorgás fronton

2009.10.22. 15:44 - Timinnyó

Nem semmi módon növekedhet Pici Timi, legalábbis aszerint hogy szinte napról napra jobban érzem őt. Sőt.
Pici rebbenés szerű valamiket már a 16-17. héttől érzékeltem, aztán a 19-20. héten megérkezett a konkrét rugdosás is. Szuper érzés, hogy mocorog a pocimban a Kisbabám! Ez az amikor az ember lánya rájön, hogy komoly a helyzet. Ez bizony egy igazi élő kis valaki ott bent. Arról nem beszélve hogy ki is fog jönni!
Van hogy megkérem, hogy puszi helyett adjon egy rugit anya tenyerébe. A hasamra teszem a kezem, és az estek 90%-ben megkapom a kicsi lányomtól amit kértem. Ilyenkor hosszú percekig nem tudo letörölni a büszke mosolyt az arcomról. :)
Első áttörés az volt, amikor elkezdtem érezni kívül is, ha odaraktam a kezemet, ahol belülről érzékeltem a mocorgást.
Onnantól kezdve mondtam Janinak, mikor érzem, és próbáltuk is, hogy ő is rátette a kezét a hasamra. Node rafkós kiscsaj a miénk! Amint Apa a pocakom közelébe merészkedett, abbahagyott odabent minden tevékenységet, és innentől általában órákig meg sem moccant.
Mi viszont nem hagytuk magunkat és kb egy hete, amikor nagy volt a buli odabent szóltam csöndben Janinak, hogy jöjjön. Odatettem a kezét a megfelelő helyre, és láss csodát, gondolom Pici Timi nem vette észre mi történik, és két jókorát rúgott Apa tenyerébe. Ez lett az újabb áttörés.
A legutóbbi pedig épp tegnap történt. Kabaré jeleneteket néztünk a youtube-on. Úgy nevettem hogy majd meg fúltam!Pihennem is kellett utána, de a pici tovább élvezte a szitut, és jókat el bugizott odabent magában. Mi meg kint figyeltük a pocimat Janival, és a továbbiakban a kislányunkon nevettünk, mert határozott kis ugrálásokat lehetett látni kívülről is! :D
És a mostani képek. Bár semmi pénzünk, de azért nem bírtam ki és rendeltem pár dolgot a teszveszről. Íme:

Ebbe a rongyiba simán beleszerettem, pedig a kixsinek csak kb fél éves kora után lesz érdekes.

 

 

 

 

 

 

 

Ez egy hálózsákká összecipzárazható nagyon puha és meleg takaró. Szétcipzározva meleg paplan lesz belőle.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És a kedvenc kismama, majd később szopi párnám. Már nem igazán kényelmes az alvás, de ezzel nőtt a komfortérzetem. Már kb 3-4 funkcióban használom, máshogyan tévézéshéz, megint másképp alváshoz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr761467899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása