Leszek-e anya...?

Meddőségem és ha minden jól megy babavárásom történe. Meg minden ami utána jön.

Baba Timi

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Baba Jani

AlternaTickers - Cool, free Web tickers

Linkblog

Betegeskedős ünnepek

2010.01.04. 19:36 - Timinnyó

Eltelt a karácsony és a szilveszter. Nem volt az igazi. Igyekeztem már az adventi időszakban karácsonyi hangulatot varázsolni a lakásba, de apu betegsége végül elégé rányomta a bélyegét az ünnepekre.
Ráadásul a két ünnep között én is lebetegedtem, de nem szaladok ennyire előre.
A karácsonyi vacsorát itton tötöttük édes kettesben... pontosabban két és felesben. volt anyósomtól halászlé, töltött káposzta, rántott hal, rántott gomba, rántott karaj, gomasaláta, és persze bejgli, ami nekem tiltott, de azért néha bűnöztem. :)
Vacsi után átmentünk anyumékhoz. Én főként készített ajándékokat adtam. Nőknek ékszereket, apunak és anyunak közösen egy 4D unokás naptárt. Azaz a 4D-s képekből választottam 3-at abből készíttettem egy falinaptárat egy gyorsnyomdában. Nagyon örültek neki!
Keresztmamámék is anyuékhoz jöttek idén. Ez minden évben működik a családban, egyik évben anyuék mennek keresztanyuékhoz, másik évben ők a sorosok.
Én persze főként babás ajándékokat kaptam. Anyuéktól egy baba törölköző szettet, és egy előkét, hugomtól egy tündéri baba takarót, keresztanyám viszont babonából nem adott baba cuccot, így tőle egy pipere szettet kaptam, kis tatyóval, tusfürdővel, samponnal, hajbalzsammal, gondolva a kórházra.
Karácsony első napján anyósoméknál voltunk. Ott nem volt ajándékozás, csak nagy kajálás, meg csendes tv-zős buli. Ott volt dógornőm pici lánya is. Imádom, csak sajnálom szegényt, hogy az édesanyja nem igazán igényelte karácsonykor a saját gyereke társaságát. De ezt hagyjuk...
26-án itthon voltunk, este nagyon hányingerem lett, másnapra megfájdult a torkom, de pihanni nem lehetett, mert 27.-e Jani névnap. Így nálunk ünnepelt az egész familia. Anyós, após, kis sógor, idősebb sógor két kislánya, és végül még enyukám meg apukám is befutott.
Én másnapra 28.-ra már igen sz.rul lettem. Pihentem is egész nap.
29.-én bár állapotom nem javult, de az aznapi programot semmiképp nem hagytam volna ki. Bababoltokat jártunk, apósom fuvarozott. Majdnem mindent sikerül megvennünk, és ez kárpótolt mindenért.
Csak gondolom fizikailag nem tett jót, mert másnap a házidokinál keztük a napt. Ránézett a torkomra és kijelentette hogy vírus, amivel sokmindent nem lehet csinálni, 1000 ml C vitamin, öblögetés torokfertőtlenítővel, és pihi.
Csináltam is, de csk nem javult. A szilveszter még valahogy eltelt, de 1.-én már annyira köhögtem, hogy a babáért kezdtünk aggódni. Fontolgattuk, hogy másnap bemegyünk a Klinikára. Mindebben viszont az a szép, hogy egy pillanatra sem volt még csak egy kis hőemelkedésem sem. Így végül másnap elhatároztuk, hogy nem megyünk be, de mindent bevetünk. Volt ott sertészsír mellkasra kenve, és beközötve, hagymatea, kakukkfű tea, mézes-erős paprikás tej, izzadás, és sok-sok pihi. Végül ezzel a módszerrel sikerült felszakítani a köhögést.
Meg kell említenem hogy én szegény férjem két ünnep között végig főzött mostt takarított, és mellette még engem is ápolt. Imádom. :)
Mostanra visszamaradt egy kis köhögés, ami viszont most azért a kínok kínja, mert a sok száraz ugatástól megerőltetődtek a borda közi izmaim, így minden köhögés olyan érzés, mintha ki akarnák tépni a két alsó bordámat, főleg a bal oldalon, de a másikon is. Sebaj, kis edzés a szülésre... :D
Így az ünnepek végével, most tudatosult bennünk, hogy hamarosan szülők leszünk. Jani sokszor úgy érzem még mindig igyekszim homokba dogdosni a fejét, de mostmár ahányszor rámnéz kénytelen szembesülni a ténnyel, (lásd képek) hogy igenis, hamarosan apuka lesz. Szerintem jobb lenne ha kicsit szoktatná magát a gondolathoz, de továbbra is azt az elvet vallja, hogy majd ha megszületik a kislánya ekkor fog kötődni, most még "csak a hasmaban van". Pedig Timike rendesem rugdalja apa kezét ha a hasmra teszi. :)
Bevallom én is érzek egy kis drukkot, és ez gondolom mostantól csak erősödni fog, de minden félelem és bizonytalanság felett dominál az a kíváncsiság, vágy, hogy már nagyon szeretném látni a Kicsikémet, hogy hogy fog kinézni, hogy fog rácsodálkozni a világra. És legalább ennyire kíváncsi vagyok arra hogy fog ránézni az apukája. Remélem sikerül normál úton szülni, apával, és hogy nem rondít semmi a mi napunkba, pillanatunkba. De bárhogy is lesz, akkor is hamarosan meglátom Őt, akire annyit vártunk! :)

Ilyen most a bébisarkunk. Valószínűleg amikor hazahozzuk, akkor másik ágynemű lesz, mert varr egyet az unokatesóm. Ez lesz a csere, mert bár nem akartunk venni, de ez megtetszett és apósom felajánlotta, hogy beleszáll. Így majdnem az egészet ő fizette. Ezt nem tudtuk visszautasítani. :)

 

 


"Karácsonyi bálna" :DDDDDD (pont 31 hetes)

 

 

 

 

 

 

Ááááááá, hát mekkora ez a baba??? :DDDDDDD

 


 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leszekeanya.blog.hu/api/trackback/id/tr271646040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vikicicca 2010.01.07. 17:38:29

Naponta megnézem, hogy mekkora a pocid! Annyira cuki!!!!!!


süti beállítások módosítása